BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 22, 2009

Preparing the exam on this coming November


Salam...



Final exam is around the corner..honestly..not ready yet..

Kepada : -
a] kawan-kawan ~ k.norul, khaf, k.piz, janet,nor, ijat, husna, laila, anis,nawal,momo, syuwaida n all..
b] adik-adik espc C2 - aisyah ruqayyah, shashi, fathi, wani, hanin, amnani, atiqah, mai..
c] my housmate
dan semua yang akan exam, wish u all da best.
May Allah grants us with success.


P/s : to cik mayyah..cik Qilah..selamat ber'posting' la ye...insyaallah..both of u are the best!!

~ Sesungguhnya telah mendapat kejayaan orang-orang yang beriman yang khusyuk dalam sembahyang mereka ~

7 comments:

cik tukang karut said...

syah.. ma'an najah fil imtihan~~ as what us sow..as it u'll reap..so do ur very best kay! (^_^)

Aisyah Humaira said...

mayyah, awk la best..pasni xde exam dah..

pasni awk plak kena buat soalan exam n jaga exam..

btw, tq so much..pray for me..

mOmO said...

saya pon tak de exam syah, tapi projek berlonggok2...

org lain dok pening kepala baca buku, saya dok tertonggeng2 siapkan projek...

:D

Aisyah Humaira said...

siapkan projek sampai tertonggeng2..hebat..hehe..

kdg2, projek lagi rumit dari duduk di dewan exam..

zafiqa said...

huhuhu...terharunya...ada kwn nak doakan aku pass dgn jayanye...
komen biasa kawan-kawan aku ialah 'x yah la ko nak study sgt...kang wat sakit hati aku je...blah la' huhuhu...aku terharu...wawawawa...tq mek...

Aisyah Humaira said...
This comment has been removed by the author.
Aisyah Humaira said...

akhirnya..akhirnya anda telah menemui blog ku..tahniah! malu la..hehe..

mek khaf, ni blog international..no mek mek la here..*wink* [ majid n amel pon baca tau blog ni..wakaka...]

viel gluck for ihrer test!